مجمع مطالبه گران استان با حضور سردار جعفری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

استان اردبیل

مجمع مطالبه گران استان با حضور سردار جعفری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

آیت الله سید حسن عاملی: با سخنرانی مطالبه گری نمی شود / سرلشکر جعفری :مطالبه گران خط مقدم جنگ نرم هستند

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید به نقل از روابط عمومی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی  در جریان جلسه مجمع مطالبه گران که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه های مطالبه گری نباید به سمت کلیات پیش بروند و به نشست ها اکتفا کنند، بلکه باید با شناسایی معضلات حاد کشور به شکل مستمر جهت پیگیری و حل آن از دولت مطالبه کنند.
وی افزود: در حال حاضر مسائل و مشکلات متعددی در کشورمان وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بحث قطع برق کارخانجات در تابستان ها و قطع گاز نیروگاه ها در زمستان ها اشاره کرد که کاملا بی مفهوم بوده و نیازمند مطالبه گری است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که کارخانه ها و واحد های تولیدی به سمت هیبریدی و برقی شدن پیش بروند تا مشکلات در حوزه انرژی و اتکا به سوخت های فسیلی به حداقل برسد.
آیت الله عاملی ادامه داد:  چرا باید آب تصفیه شده شهر هایی مثل اردبیل برای مصرف ظرفشویی و دستشویی استفاده شود در شرایطی که مسئله بحران آب مطرح است.
وی با بیان اینکه کشور های پیشرفته اکنون سوخت های فسیلی را با انرژی های خورشیدی و بادی جایگزین کرده اند، گفت: اکنون ترکیه برق مورد نیاز روستاهای خود را نیز با پنل های خورشیدی تامین می کند و کشور های پیشرفته نیز حتی منبع شارژ موبایل های خود از طریق انرژی خورشیدی است.

مطالبه گری

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با سخنرانی وشعار نمی توان مطالبه گری کرد و لازمه مطالبه گری با حاصل عملگرایی و اقدامات صحیح است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: کشور های توسعه یافته سالانه میلیارد ها دلار به صندوق ذخیره ارزی خود اضافه می کنند و این یعنی فاصله افتادن مداوم بین ما و این کشور ها است‌.
وی تاکید کرد: اگر سپاه نبود به هیچ وجه یافته های علمی، توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف تکنولوژی و... حاصل نمی شد.
آیت الله عاملی گفت: در عرصه محیط زیست مشکلات بسیار جدی وجود دارد و همچنین مسائل فرهنگی متعدد بر کشور حاکم است که باید بدانیم ریشه تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگ است.

مطالبه گری

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله نیز دراین جلسه اظهار کرد:در سال‌های گذشته از تهدیدات نظامی و مشکلات امنیتی عبور کرده‌ایم و هم اکنون در جبهه جنگی بسیار مهم و سخت‌تر جنگ نرم قرار داریم.
وی افزود:در طول ۴۰ سال اخیر،با عنایت پرودگار متعال و به برکت حضور همیشه در صحنه مردم،خون شهدا و فداکاری‌های نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان و رهنمود‌های رهبر انقلاب،جمهوری اسلامی ایران به قدرت و سطحی رسیده است که هیچ یک از دشمنان تصور اقدام علیه کشورمان را در سر ندارند.
فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله تصریح کرد:در جنگ نرم،مسائل سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و... وجود دارد  میتوانیم با مطالبه گری درست و حضور پر قدرت و میلیونی مردم در صحنه، جنگ نرم را پیروز و سربلند باشیم.
جعفری ادامه داد:در حال حاضر تاثیر و تهدیدات تحریمی رو به افول و نفس‌های آخر خود را میکشد البته در طی سال‌های اخیر کشورهای غربی به مسئولان با تفکر و نگرش غرب گرایانه امید بسته بودند و از این رو شاهد تهدیدات تحریمی از سوی دشمنان بودیم.
وی تشریح کرد:البته باید توجه کرد با افول قدرت تحریم‌ها مشکلات کشور به پایان نرسیده بلکه مشکلات اساسی و سختی در حوزه جنگ نرم در پیش رو خواهیم داشت که با حضور مردم در صحنه میتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

مطالبه گری

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله گفت:خداوند را شاکر هستیم که تفکر و نگرش غرب‌گرایان در کشورمان به پایان رسید،با همت مضاعف عموم مردم و تلاش شبانه روزی و جهاد وار مسئولان،کشور رو به پیشرف خواهد بود.
جعفری افزود:ارزش و ثواب مطالبه گری در جبهه جنگ نرم بسیار بالاتر از حضور و رشادت در جبهه‌های جنگ سخت می‌باشد.
وی تصریح ‌کرد:در طول سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به موضوع مطالبه گری و حضور مردم گسترده مردم در این میدان تاکید بسیاری کردند.
فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله گفت:در سال‌های اخیر شاهد بودیم برخی جریانات و گروه‌ها در تخریب مطالبه گری درست و منطقی بودند که در جلسه اخیر با رهبر انقلاب این موضوع توسط حضرت آقا مطرح شد.

مطالبه گری

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.