ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

استان اردبیل
ویژه برنامه هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دفاع مقدس را یک دانشگاه بزرگ دانست که مفاهیم آن باید به نسل های مختلف انتقال یابد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد. در این مراسم دکتر اسحاق رسولی گفت:  اگر در دوران  دفاع مقدس با عزت در مقابل کفر و نظام سلطه قرار گرفتیم به تبعیت از اربعین و فرهنگ عاشورا بود و به عبارتی دوران دفاع مقدس به دنبال ارزش های حاصل از اربعین اتفاق افتاد.
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم تاکنون همواره وجود داشته است ادامه داد: مبارزه حق و باطل همیشه شفاف و عریان نیست و در بسیاری موارد همه ابعاد آن هویدا و قابل فهم نبوده است و تنها یک عده معدود هستند که می‌توانند جبهه حق و باطل را از هم تشخیص دهند.
وی افزود: یک عده نادانسته در مسیر نقشه باطل قرار می‌گیرند چراکه باطل برای موفقیت خود لباس حق را بر تن می‌کند و این به این دلیل است که در عالم هستی حق همیشه تأثیرگذارتر بوده است.

وی با اشاره به تحرکات خارجی و داخلی علیه انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان خاطر نشان کرد: در اینجا هست که فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت خودنمایی می‌کند و بصیرت است که می‌تواند باعث شود حق و باطل را از هم تمایز داده و در مسیر جریان انقلاب قرار بگیریم. چراکه  صهیونیسم و جریان سلطه غرب برای برهم زدن آرامش و اتحاد مسلمانان، امکانات مختلفی را در اختیار شیعه، سنی،  وهابیت و... قرار می‌دهد تا از این امکانات بر علیه یکدیگر استفاده کنند و اینگونه می شود که غرب طراح نقشه ای می شود تا به اهداف شوم خود برسد.
در ادامه این مراسم آزاده سر افراز و استاد دانشگاه آزاد اسلامی آقای عادل صبوری به ایراد سخن پرداخته و سپس برخی از خانواده های دانشجویان شهید واحد اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند. حاضرین در این ویژه برنامه در خاتمه با حضور در مزار شهدای گمنام  با آرمانهای این عزیزان تجدید بیعت کردند.

 

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.