بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی بمناسبت شهادت دانشمند فرهیخته دکتر محسن فخری زاده

استان اردبیل
با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما. بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی بمناسبت شهادت دانشمند فرهیخته دکتر محسن فخری زاده

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد علمی-دفاعی کشور شهید دکتر فخری زاده از مسوولان محترم می خواهد که با هوشمندی تمام انتقام سختی از عاملان این حادثه گرفته و با افزایش پروتکل ها و مراقبت های حفاظتی از دانشمندان برجسته از تکرار حوادث مشابه جلوگیری نمایند.

باسمه تعالی
 *با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما. بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.* 
         حضرت امام خمینی (ره)

در آستانه سالروز ترور دانشمند فرهیخته شهید دکتر مجید شهریاری، بار دیگر دشمنان و بدخواهان پیشرفت علمی ایران اسلامی در اقدامی بزدلانه و پلید دکتر محسن فخری زاده  را با توسل به منطق کور ترور  به شهادت رساندند. ایشان از چهره های برجسته علمی و از افراد تاثیرگذار در صنایع راهبردی کشور از جمله مسائل هسته ای-موشکی، لیزر و اخیرا در ساخت کیت تشخیص بیماری کویید 19 و تولید واکسن کرونا بوده و تنها دانشمند ایرانی است که نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در یک برنامه از وی نام برده بود. 

ترور چهره های برجسته علمی و خدوم ایران اسلامی نشانگر حقانیت و درستی مسیر تعالی و پیشرفت علمی کشور از یک سو و استیصال و هراس دشمنان از پیشرفت های علمی تحقق یافته در شرایط تحریم از سوی دیگر می باشد. شهادت شهید فخری زاده که در آستانه مخملی شدن دست چدنی آمریکا و ذوق زدگی عده ای اتفاق افتاد، عمق کینه دشمنان از اقتدار علمی را  بیش از پیش هویدا و موجبات بیشتر وحدت و انسجام ملی و بیداری ملت ایران خواهد شد. آری، این خاصیت خون شهید است که بیدارگر باشد و آگاهی دهنده. هر چند خلا این شهید عزیز موجب خسران خواهد بود، ولی بدخواهان بدانند که نهضت علمی برآمده از انقلاب اسلامی یک جریان سیال و پویا بوده و قائم به فرد نیست. بی شک، شاگردان و همراهان این شهید عزیز با نیرو و انرژی مضاعف مسیر آغاز شده را طی خواهند کرد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد علمی-دفاعی کشور شهید دکتر فخری زاده به ملت بزرگ ایران، فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم این شهید والامقام و جامعه علمی کشور، اقدام تروریستی دشمنان را محکوم نموده و از مسوولان محترم می خواهد که با هوشمندی تمام انتقام سختی از عاملان این حادثه گرفته و با افزایش پروتکل ها و مراقبت های حفاظتی از دانشمندان برجسته از تکرار حوادث مشابه جلوگیری نمایند. 

  
کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.