همایش تبیینی بسیج اساتید دانشگاه های استان اردبیل برگزار شد

استان اردبیل
به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

همایش تبیینی بسیج اساتید دانشگاه های استان اردبیل برگزار شد

همایش تبیینی و تشکیلاتی خانواده روسای دانشگاهها و دفاتر نهاد رهبری دانشگاهها و مسئولین کانون بسیج اساتید دانشگاههای استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش معاونت رسانه بسیج اساتید استان اردبیل؛ همایش تبیینی و تشکیلاتی خانواده روسای دانشگاه ها و دفاتر نهاد رهبری دانشگاه ها و مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه های استان در اردوگاه انصارالحسین شهرستان سرعین برگزار شد.

دکتر مرتضی ابراهیمی مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل در این همایش گفت: نشانه کار جهت تثبیت، ایجاد و احیاء کارکرد دین همراهی خانواده است و اگر خانواده نباشد امکان توفیق و پیروزی و حتی سعادت قطعی مرد در این دنیا و آخرت سخت می شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت امام خمینی (ره) در تغییر سرنوشت بشر در جهان اسلام با محوریت کشور ایران توفیقات درون خانواده بود، گفت: شخصی می تواند مسئولیت و مدیریت خانواده را عهده دار باشد که بتواند خود را مدیریت کند و چنانچه بتواند بر خواسته های مشروع و یا نامشروع خود غلبه کند شرط لازم برای مسئولیت شخص دیگر را به عنوان تشکیل خانواده دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از کارکردهای دین عرضه های سوژه های لازم در زمان خود است و تولید و بازتولید سوژه های انسجام محور، حیات محور، هدفمند و قدرتمند است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان در ادامه گفت: بسیج نمی تواند نان به نرخ روز بخورد بلکه بسیج نان به نرخ غیرت می خورد و این نان به نرخ غیرت فراجناحی، فرابخشی، فراحزبی و فرامدیریتی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی افرادی را مدیریت می کرد که می خواستند هویت داشته باشند و بر روی پای خود بایستند، افزود: کارکرد و هدف بسیج نان به نرخ غیرت خوردن، هویت و عزت برای افراد در طبق اخلاص، هم افزایی و توانمندسازی است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.