داوری بیش از 680 آثار ارسال شده به مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران

استان اردبیل
به همت سازمان بسیج اساتید استان اردبیل؛

داوری بیش از 680 آثار ارسال شده به مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران

بیش از 680 اثر ارسال شده در سه گروه آموزشی به جشنواره در استان اردبیل مورد بررسی کمیته داوران جشنواره قرار گرفت. در این جلسه که در سالن معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در ۱۳ آذرماه برگزار شده بود همه داوران نسبت به ارزیابی و داوری آثار رسیده اقدام که ظرف این هفته برگزیدگان نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش معاونت رسانه بسیج اساتید استان اردبیل؛ بیش از 680 اثر ارسال شده در سه گروه آموزشی به جشنواره در استان اردبیل مورد بررسی کمیته داوران جشنواره قرار گرفت. در این جلسه که در سالن معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در ۱۳ آذرماه برگزار شده بود همه داوران نسبت به ارزیابی و داوری آثار رسیده اقدام که ظرف این هفته برگزیدگان نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.

قاسم میرزادصلوات، جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل گفت: دومین جشنواره علمی شهید چمران در سطح ملی و در دو مرحله استانی و کشوری و شامل ۸ محور «کتاب»، «مقاله»، «طرح پژوهشی و فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش بنیان»، «راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری»، «بسته سیاستی»، «کرسی نظریه‌پردازی، مناظره و نقد»، «جهادگران تبیین» و «راهیان علم، فناوری و پیشرفت» است. این جشنواره در حوزه‌های «علوم انسانی و هنر»، «علوم فنی و مهندسی» و «علوم پایه و کشاورزی» برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای عقب مانده نشان دادن کشور، بیان کرد: دیگران می‌خواهند کشور ما را عقب مانده جلوه دهند و این در حقیقت کتمان حقایق است و ما باید حقیقت موجود در دانشگاه ها و مراکز علمی خود را تبیین کنیم تا دانشجویان ما به این باور اعتماد و اعتقاد برسند که خودمان می توانیم و باید بتوانیم نیازهای خود را تولید کنیم .

جانشین بسیج اساتید استان به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: اساتیدی که در دانشگاه‌ها برای روشنگری تلاش می‌کنند و به تبیین حقایق می‌پردازند، در این جشنواره معرفی می‌شوند.

میرزاد صلوات با بیان اینکه جهت‌گیری دومین جشنواره علمی شهید چمران برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بیانیه گام دوم است، افزود: این جشنواره به نوعی هدایت جریان پیشرفت در راستای تمدن نوین اسلامی است، در حال حاضر ما در مرحله استانی هستیم و ۱۸ نفر از اساتید برتر را شناسایی  و ضمن تقدیر از برترین‌ها در جشنواره‌ ی استانی، به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می‌شوند و در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۲ این جشنواره در سطح کشوری و در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و طی آن ۵۴ اثر برتر در ۸ محور معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر استقبال خوب صورت گرفته از این جشنواره به دریافت بیش از 683 اثر در بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرده و افزود: امسال بیش از 680 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که به لحاظ کیفی و نیز کمی رشد خوبی داشته ایم و البته نسبت به جمعیت اساتید استان شاید در رتبه های برتر از نظر تعداد آثار  را به خود اختصاص داده است و ما از تمام مشارکت کنندگان تقدیر و تشکر می کنیم و امید داریم در کشور هم به رتبه های خوبی دست یابیم. البته باید با تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب به همه اساتید بزرگوار، جمع کثیری از آنها را در برنامه مشارکت دهیم و این در سال های آتی شدنی است. 

گفتنی است طبق مصوبه شورای سیاستگذاری جشنواره استانی قرار است اجلاسیه نهایی استانی جشنواره در هفته پژوهش در ۲۹ آذرماه در روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شود

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.