بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد خلخال

استان اردبیل
بیانیه دانشگاههای بسیج اساتید استان اردبیل

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد خلخال


بسم الله الرحمن الرحیم
الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال بمناسبت هفته دفاع مقدس

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تهاجم جبهه استکبار جهانی به خاک پاک کشور و نظام جمهوری اسلامی و آغاز دفاعی از دل و جان و با تمام وجود از سوی ملتی انقلابی و مبارز که هنوز طعم شیرین پیروزی انقلابش را در کام دارد قرار داریم، و این روزها به نام هفته دفاع مقدس نام گزاری شده است. استکبار جهانی با حمایت از یک زنگی مست و تحریک آن جنگی را علیه ملت آزاده و پاک ایران بنا نهاد و در خیال خام خود امیدوار بود ظرف یک هفته جمهوری اسلامی را شکست داده و خاک پاک وطن را به یغما ببرد. اما دشمن غافل از آن بود که این کشور سرزمینی است که از خون جوانانش در هر برهه حساس تاریخ و در انقلاب اسلامی اش، لاله ها دمیده و غیرت حیدری مردانش اجازه کوچکترین خیال ناپاکی را به دشمنان نخواهد داد.
دشمن جرار و خون‌خوار، تمام محاسبات غلط خود را درست می انگاشت ولی غافل از عهد و پیمان الهی ملت با رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره و مقاومت تا پای جان در راه اسلام و قرآن و آرمان مقدس انقلاب اسلامی بود. ملتی که امام و رهبر و رزمندگانش دانش آموختگان مکتب سبز علوی و راه سرخ حسینی بوده و درس مقاومت و شهادت را در اعلا درجه خود از اهل بیت علیهم السلام فرا گرفته بودند.
امروز ۳۵ سال از پایان جنگ نابرابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب گذشته و به لطف الهی بسیاری از آنان از صحنه هستی محو شده اند، ولی نظام اسلامی به برکت خون شهدا و وجود رهبری فرزانه، بصیر و آگاه و جوانانی غیور و دلاور، تبدیل به یک قدرت بزرگ در دنیا شده است و اعتقاد راسخ دارد که دفاع همچنان ادامه دارد ...
گرامی داشت دفاع مقدس زنده نگه داشتن یاد و خاطره هزاران شهید و جانباز و ایثارگر پرورش یافته در مکتب امام خمینی (ره) است که با دستان خالی اما ایمان قوی در مقابل دنیای استکبار ایستادند و امروز امنیت، آرامش اقتدار را به ملت خود هدیه نمودند. امروز این کشور با رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی با وجود تهدید ها و مشکلات و خیانت ها و دشمنی ها، بسیاری از قله های افتخار را فتح نموده و الهام بخش ملت های مظلوم و آزاده جهان شده است.
هفته دفاع مقدس بر ملت شریف ایران و دلاور مردان عرصه های مختلف دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، دفاع از مرزهای عقیدتی و فرهنگی، دفاع از ارزش های اخلاقی و انسانی ودفاع در سنگر های علم ودانش گرامی باد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

بیانیه

میرزادصلوات

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.