بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد خلخال

استان اردبیل
بیانیه دانشگاههای بسیج اساتید استان اردبیل

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد خلخال


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّ الَّذينَ يُبايِعونَكَ إِنَّما يُبايِعونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوقَ أَيديهِم ۚ فَمَن نَكَثَ فَإِنَّما يَنكُثُ عَلىٰ نَفسِهِ ۖ وَمَن أَوفىٰ بِما عاهَدَ عَلَيهُ اللَّهَ فَسَيُؤتيهِ أَجرًا عَظيمًا ﴿ الفتح -10﴾
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی‌سر شهیدان صلوات
خداوند متعال نعمت بزرگ خدمت در جمهوری اسلامی را به ما ارزانی داشته است و ما وظیفه‌ی شکرگزاری آن را داریم. میدانِ امروز که بحمداللَّه سرشار از ابتکارات بوده و جلوه‌های زیبای نمادینِ در آن، سرتاسر مراسم و برنامه‌های اسلامی و ایرانی را فرا گرفته است، که این آیه شریفه یک نمونه‌ از پیام انقلاب اسلامی به ما، شما و همه‌ی نسلهای آینده است. بیعت با اسلام، بیعت با دین، بیعت با مأموریت و مسئولیت الهی، چنین بیعتی است. همه ما می دانیم که ملت استوار و بزرگ ایران از مغاک چه ذلت های اسفباری که بر اثر تحمیل سلطه‌ی پادشاهان ستمگر و زورگو در طول تاریخ بر او وارد آمده بود - به اوج عزتِ امروز رسید؟ امروز ملت ایران، هم عزیز است، هم مقتدر است، هم پیشگام و پیشرو است، هم به آینده‌ی خود امیدوار و مطمئن است و افق آینده به او لبخند میزند. در درونِ خود نیز افراد ما، جوانهای ما، پیران ما، قشرهای مختلف ما، احساس هویت میکنند؛ میدانند دنبال چه هستند؛ تلاش آنها با معنی است. اینها همه با ارزش است. (مقام معظم رهبری- حفظه اله)
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشّعاع خود قرار داده است. دفاع مقدّس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان هماره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال، حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز خلخال ضمن گرامیداشت این ایام الله مقدّس و با یادآوری حماسه حماسه زان غیور هشت سال دفاع مقدس، بر پایبندی اتمّ و اکمل در پاسداری از ارزش های انقلاب و شهدا تأ کید داشته و آن را افتخاری تکرار نشدنی برای حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی ایران عزیز دانسته و ارج می نهد.
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

بیانیه

میرزادصلوات

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.