بازدید از نمایشگاه طرح اسوه پایگاههای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد انجام گرفت.

استان اردبیل
توسط سازمان بسیج اساتید استان اردبیل صورت گرفت.

بازدید از نمایشگاه طرح اسوه پایگاههای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد انجام گرفت.

در این بازدید که در ۱۳ شهریور ماه انجام گرفت جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل ضمن گفتگو با فرماندهان و اعضای شورای پایگاهها و حوزه های مربوطه راهکارهای نو و جدید را لازمه ادامه فعالیت آنها دانسته و بر آنها تاکید داشتند تا اتاق فکر پایگاهها را فعال و از شورا و مشورت نظر دیگران برای ادامه پایگاهها از آنها کمک بگیرند.
ایشان به اعضای شورا تاکید کردند ما باید در تثبیت جذب خود با راهکارهای نو و جدید و متناسب با نیازهای جوانان تلاش نماییم و امروز یکی از نیازهای نوجوانان، توانمندسازی آنان در آموزش کار حرفه ای و تخصصی برای اشتغال به کار در آینده است و ما باید جوانان و نوجوانان خود را اهل کار و تلاش تربیت کرده و از تنبلی و سستی و سهل انگاری و تخیلات سست موهومی دور نماییم. بسیجی باید اهل علم و کار و تلاش و سخت کوشی باشد و در این راه هیچ وقت خسته نشود.
این نمایشگاه توسط بسیج مساجد و محلات ناحیه و با همکاری حوزه ها و پایگاههای مجری محلات اسلامی برگزار شده بود و جانشین بسیج اساتید استان به عنوان نماینده سردار فرمانده محترم سپاه استان در شهرستان پارس آباد از آن بازدید و سرکشی به عمل آوردند.
https://eitaa.com/joinchat/2739339584C582c70c03f

بازدید از نمایشگاه

میرزادصلوات

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.