در یازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد اردبیل مطرح شد؛ اسحاق رسولی: دل نوشته های دانشجویان برای شهدا منتشر خواهد شد

استان اردبیل

در یازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد اردبیل مطرح شد؛ اسحاق رسولی: دل نوشته های دانشجویان برای شهدا منتشر خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از انتشار دل نوشته های دانشجویان برای شهدا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ؛ دکتر اسحاق رسولی در ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) و یازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در واحد اردبیل گفت: بهترین درس تاریخ درس شهادت است که توسط شهدا در اختیار ما قرار گرفته است.  شهدا به اوج عبودیت راه یافته و با یک فداکاری که از توان و درک ما خارج است همنشین خداوند شدند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با تشکر از شرکت کنندگان در مسابقه "دل نوشته ای برای شهید" ادامه داد: دانشجویانی که با قلوب خود با شهدا ارتباط برقرار کرده اند برای ما بسیار ارزشمند هستند. این دانشجویان شهدای دفاع مقدس را ندیده اند اما با یک ارتباط قلبی توانستند با آنها هم صحبت شوند.

 وی افزود: نوشته های ارسالی به مسابقه بسیار غنی و تاثیرگذار بودند و نشان از ایمان، فکر پاک و عرفان آنها است که برگرفته از خط عرفانی شهدا است و این ما را بسیار امیدوار می کند.

رسولی خاطر نشان کرد: شهدا هم مشکلاتی مثل مشکلات ما داشتند. از خانواده و تعلقات خود گذشتند و برای اعتلای کلمه حق، قرآن و ائمه خود را فدا کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وظیفه خود می‌دانیم که نگذاریم پرچم برافراشته شهدا بر زمین بیافتد و برای تداوم راه آنها تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.