هسته مركزي جشنواره ملي شهيد چمران در اردبيل تشكيل شد

استان اردبیل

هسته مركزي جشنواره ملي شهيد چمران در اردبيل تشكيل شد

جلسه شوراي مركزي جشنواره ملي شهيد چمران جهت هماهنگي و توجيه براي اجرايي نمودن در سطح استاني تشكيل شد

به گزارش دفتر رسانه و نهضت استادي استان اردبيل : جلسه شوراي مركزي جشنواره ملي شهيد چمران با حضور دكتر غريبي معاون علمي و پژوهشي و مدير ارتباطات و رسانه بسيج اساتيد استان تشكيل شد.

در اين جلسه دكتر غريبي با اشاره به اهميت جشنواره ملي شهيد چمران كه به صورت هماهنگ با ساير استان ها در سطح كشور برگزار خواهد شد توضيحاتي ارائه نمود و خاطرنشان كردند با همت و تلاش اساتيد و نخبگان استان بهترين پژوهش و پژوهشگر استاني انتخاب خواهد شد.

وي با توضيح نحوه برگزاري و داوري مقالات ارائه شده به اين جشنواره افزود : با تشكيل سامانه جامع كه در آينده آدرس اينترنتي آن در اختيار اساتيد و پژوهشگران قرار خواهد گرفت. مقالات در اين سامانه بارگزاري شده و توسط هيئت داوران، داوري و پژوهش برتر استان جهت ادامه داوري در سطح كشور به مركز اين جشنواره در تهران معرفي خواهد شد.

در ادامه عاليزاده مدير ارتباطات و رسانه بسيج اساتيد استان نيز افزود : اين معاون با تمام توان در جهت انعكاس اين رويداد مهم تلاش نمود و اخبار اين جشنواره را هم در سطح استان و در سطح كشوري منعكس خواهد كرد.

شايان ذكر است شوراي مركزي جشنواره ملي شهيد چمران در سطح استان را دكتر ملكي، دكتر مجتهدي، دكتر حسين زاده و دكتر غريبي تشكيل مي دهند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.