بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد مشگین شهر

استان اردبیل
بیانیه دانشگاههای بسیج اساتید استان اردبیل

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد مشگین شهر


با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه نورانی ربیع الاول به پیشگاه مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، مسلمانان عالم و بویژه ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، بدینوسیله کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به این مناسبت، بیانه ای ذیل را منتشر می نماید:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را بر تمام جهانیان اثبات کرد. هشت‌ سال دفاع ‌مقدس با تمام آثار و برکات خود روشنی بخش راه نسل‌های این سرزمین بوده و خواهد بود. رشادت های جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در این ۸ سال دفاع مقدس بود.
اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر هفته دفاع مقدس را به پیشگاه ملت شریف ایران و بویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و اعلام میداریم که خون پاک شهیدان و مجاهدت کم نظیر ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز به زیبایی در نهال انقلاب میوه های خوشگوار به ثمر رسانده است که از جمله آن گذر از دوره ای است که در اثر تحریم کشورهای دنیا حتی سیم خاردار هم به ما نمی فروختند که در سایه خودباوری و ایمان جوانان ما و پشتیبانی مقام معظم رهبری به دوره ای رسیده ایم که همین کشورهای تحریم کننده مستقیم و یا غیرمستقیم خواهان خرید تسلیحات جنگی از جمهوری اسلامی ایران هستند. و همچنین پیاده روی باشکوه ۲۲ میلیونی اربعین حسینی که مشت محکم دوستداران آن حضرت بر دهان یاوه گویان است و مصداق بارز آیه «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ »( سوره صف/آیه 8)
«می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خداوند اگر چه کارفران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.»
دلهای همه آزادگان جهان به یاد امام حسین میتپد و هرجا مقابل ظالمی مستکبر ایستادگی شود، جزئی از حوزه مقاومت بوده و ادامه دفاع مقدس شهدای عزیزمان میباشد.
امیدواریم در سایه لطف حضرت حق و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم پاسدار خون شهیدان و ایثارگران عزیزمان باشیم. ان شاءالله.

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر

بیانیه هفته دفاع مقدس

میرزادصلوات

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.