در جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عنوان شد: محاسبه امتیاز کرسی های نظریه پردازی وکرسی های علمی ترویجی برای اساتید

استان اردبیل

در جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عنوان شد: محاسبه امتیاز کرسی های نظریه پردازی وکرسی های علمی ترویجی برای اساتید

معاون آموزشی معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از محاسبه امتیاز کرسی های نظریه پردازی وکرسی های علمی ترویجی برای اساتید این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ؛ دکتر خسروپناه در جلسه ویدئو کنفرانس با هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و با اشاره به اهداف و وظایف هیات های اندیشه ورزی و حرکت در مسیر تحول در علوم انسانی گفت: کرسی های نظریه پردازی وکرسی های علمی ترویجی باید بیش از پیش مورد توجه باشد و شرکت در آن برای ارتقاء اساتید دارای امتیاز است.

وی افزود: برای راه اندازی مجلات درگروههای علمی و در صورت حایز شرایط بودن، مجوز لازم صادر شده و همچنین برای تاسیس و اخذ مجوز رشته های میان رشته ای از شورای گسترش اعلام مساعدت خواهد شد.

در ادامه این جلسه،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز خواستار بهبود هرم هیات علمی در استان با تسهیل گری سازمان مرکزی و کاهش بوروکراسی در ارتقاء اعضای هیات علمی شده و گفت: سامانه مدیریت نشریات بین المللی در استان راه اندازی و شش نشریه نیز در طول یک سال و نیم گذشته در زمینه های مدیریت، علوم تربیتی، تربیت بدنی، محیط زیست، مهندسی برق در این سامانه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در این جلسه معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در زمینه مسائل و مشکلات تصویب رشته ها در وزارت علوم و دکتر معصومی هم در ارتباط با برگزاری منظم جلسات هیات اندیشه ورزی و اولویت های آن ارائه گزارش کردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.