قرار گرفتن 11 نفر از پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در جمع دانشمندان 2 درصد برتر دنیا

استان اردبیل
پژوهشگران اردبیلی جز ۲ درصد دانشمند برتر دنیا

قرار گرفتن 11 نفر از پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در جمع دانشمندان 2 درصد برتر دنیا

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن 11 نفر از اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در جمع دانشمندان 2 درصد برتر دنیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل به نقل از ایسنا ؛معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن 11 نفر از اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در جمع دانشمندان 2 درصد برتر دنیا خبر داد.

ابوالفضل بضاعت‌پور 10 آذر از قرار گرفتن 11 نفر از اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در جمع 2 درصد دانشمندان جهان خبر داد و گفت: این گزارش توسط دانشگاه استنفورد و بر اساس داده‌های اسکوپوس منتشر و بروزرسانی شده است که تعداد یک هزار و 154 نفر پژوهشگر ایرانی در این گزارش جای گرفته است.
وی افزود: این گزارش 2 درصد برتر نویسندگان برتر مقالات علمی در هر یک از 183 زیر شاخه تخصصی علوم را شامل شده است.
بضاعت‌پور ادامه داد: در بین این 11 پژوهشگر توانمند برتر، عزیز حبیبی، داود سیف زاده و یاشار عزیزیان از دانشکده علوم، حسین شایقی، مهدی شاهدی‌اصل، عزیز باباپور، هادی غایبی و حمید حیدرزاده از دانشکده فنی و مهندسی، عباس صباحی‌نمین از دانشکده فناوری‌های نوین نمین، زهره احمدی عضو بنیاد پژوهشگران مدعو دانشگاه و علی قاسمی دانش‌آموخته دانشگاه محقق اردبیلی قرار دارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.