بیانیه بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان اردبیل بمناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

استان اردبیل
شهید دانشمند محسن فخری زاده

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان اردبیل بمناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

جامعه دانشگاهی کشور با شهادت رسیدن این دانشمند فرهیخته، فرمانده و سرداری بزرگ در عرصه علم و توسعه فناوری را از دست داد و این یک ضایعه ای عظیم برای تمامی مجاهدان علمی کشور بود.

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

بار دیگر دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران دست به اقدام جنایت کارانه علیه ملت بصیر ایران زدنند.
هنوز زخم به جای مانده از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌ التیام نیافته بود که  خون خواران و به تعبیر امام بزرگوار  شیاطین زمان دست به جنایات علیه ملت عزیزمان زدند
ترور بزدلانه دانشمند بزرگ شهید محسن فخری زاده مجاهد راه علم و تحقیق به دست سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم خون خوار صهیونیستی و رژیم کودک کش سعودی نشان از کنیه عمیق آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جامعه دانشگاهی کشور با شهادت رسیدن این دانشمند فرهیخته، فرمانده و سرداری بزرگ در عرصه علم و توسعه فناوری را از دست داد و این یک ضایعه ای عظیم برای  تمامی مجاهدان علمی کشور بود.
بی شک ترور اساتید و دانشمندان که قلب تپنده هر جامعه ای هستند عملی جنایت کارانه ونابخشودنی محسوب می شود اما این اقدام کینه توزانه دشمنان انقلاب اسلامی نشان از ضعف و درماندگی خفت بار آنان دارد که توان تحمل پیشرفت های ملت ایران را ندارند.
اینگونه اقدامات تروریستی که برای کند کردن مسیر پیشرفت های علمی و خدشه دار کردن امنیت ایران اسلامی انجام داده می شوند نه تنها لطمه ای به امنیت و پیشرفت کشور نخواهد زد بلکه موجب افزایش همت فرزندان این انقلاب تا رسیدن به قله های پیشرفت و آبادانی که آروزی شهدایمان بوده ادامه دار خواهد بود بدین سان نام و خدمات این دانشمند بزرگ برای همیشه در تاریخ ایران جاودانه خواهد ماند.
  بدین وسلیه شهادت پرافتخار دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده را خدمت مقام معظم رهبری، جامعه دانشگاهی، مردم ولایت مدار ایران،همکاران و خانواده آن شهید والامقام تسلیت عرض نموده ،  از خداوند تبارک و تعالی آروزی شهادت برای همه مجاهدان فی سبیل الله مسألت داریم.

روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان اردبیل

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.