ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود

استان اردبیل

ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود

مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران شهید استان اردبیل گفت: ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اردبیل ؛به  نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، سردار غلام‌عسگر کریمیان در نشست بسیجیان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: در زمان دفاع مقدس هم سلسله مراتب فرماندهی ولایی بود و هم ارتباط معنوی بین امام، رزمندگان و مردم وجود داشت.
وی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین عوامل پیروزی رزمندگان ما توکل بود، اظهار کرد: اخلاص در عمل هم از مولفه های دیگر پیروزی و علت و مولفه دیگر پیروزی رزمندگان ما تلاش بود که اخلاص بدون تلاش کفایت نمی کند.
مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران شهید استان اردبیل اضافه کرد: توسل به ائمه اطهار و مقاومت از دیگر مولفه های پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
کریمیان با اشاره به اینکه جنس دفاع مقدس از جنس عاشورا بود، ادامه داد:  اتفاقات کربلا در کربلای ایران تکرار شد.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از تحمیل جنگ به ایران مهار و کنترل انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: دشمنان اصلا فکر نمی کردند که با چنین مقاومتی روبرو شوند اما عنایت خداوند متعال و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پیوند بین مردم و مسئولان خدوم سبب شد که محاسبات دشمن درست از آب در نیاید.
کریمیان اظهار کرد: اطلاق نام جنگ به دفاع مقدس صحیح نیست چرا که جنگ ما، جنگ حق و باطل و جنگ حسینیان زمان با یزیدیان زمان بود.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رزمندگان و شهدا تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را بکنیم که شرمنده شهدا و رزمندگان و ایثارگران نباشیم، تصریح کرد: این برنامه با همکاری پایگاه مقاومت، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود، ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی نتوانستیم همه را به برنامه دعوت کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.